Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Instrukcja zwrotu towaru: Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza zwrotu dostępnego tutaj (pobierz formularz zwrotu towaru) lub złożenie stosownego oświadczenia osobiście w oddziale firmy.

Zwrot w sklepie internetowym

Wypełnij formularz zwrotu towaru zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij go na adres [email protected]

Zwrot w Salonie Hydropeptide Polska

Wypełnij formularz zwrotu towaru zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru i prześlij go na adres [email protected]. Udaj się do sklepu w Katowicach, przy ul. Mikołowska 150, 40-592 Katowice wraz z dowodem zakupu, aby dokonać zwrotu towaru. Sugerujemy wcześniejszy kontakt z oddziałem w celu ustalenia terminu zwrotu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów. W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:

Wysyłkowo na adres sklepu internetowego

Towar należy zwrócić przesyłając go wraz ze stosownym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru na niżej podany adres: Beauty Platform Sp. z o.o. Spółka Komandytowa ul. ul. Mikołowska 150, 40-592 Katowice Z dopiskiem: ZWROT Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu oraz formularz zwrotu towaru lub jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru, co znacznie ułatwi proces zwrotu.

Osobiście w sklepie Hydropeptide Polska

Należy zgłosić się do sklepu Hydropeptide Polska wraz z dowodem zakupu (np. paragon). Sugerujemy wcześniejszy kontakt ze sklepem w celu ustalenia terminu zwrotu.

Do zachowania terminu zwrotu wystarczy przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu określonego ustawą. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W przypadku, gdy Konsument zwraca towar używany, uszkodzony, zdekompletowany, itp. może zostać obciążony kosztami zmniejszenia wartości zwracanego towaru. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie, ponieważ za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada nadawca przesyłki. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru. Zwrot płatności zostanie dokonany przez przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Ciebie użyty w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzisz się na inny sposób zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem zwracanego towaru lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanego towaru.

Reklamacje

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego tutaj (pobierz formularz reklamacji) lub zgłoszenie reklamacji osobiście w sklepie Hydropeptide Polska. Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacjibądź też oświadczenia o składanej reklamacji. W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza reklamacji na adres e-mail: [email protected] Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres: Beauty Platform Sp. z o.o. Spółka Komandytowa ul. Mikołowska 150, 40-592 Katowice, Z dopiskiem: ZWROT

Dokumenty do pobrania

Śledź Nas @Instagram